Әдістемелік мәселе:«Сапалы кәсіби мамандарды даярлау шарттарының бірі ретінде оқытуда құзыреттілік тәсілді енгізу».
2017-2018 оқу жылы: «Маман құзыретініңтүйіні:теория және тәжірибе».
2018-2019 оқу жылы: «Маманның кәсіби құзіреттілігін қалыптастырудағы қазіргі сабақтың мүмкіндігі».
2019-2020 оқу жылы: «Мамандарды даярлау сапасын жетілдіруқұзыретті маманды енгізудің нәтижесі».
Мақсаты –педагогикалық тәжірибеде модульдік-құзыреттілік тәсілді іске асыруда педагогтардың құзіреттілігін арттыру бойынша жұмысты негіздеу және жобалау.
Міндеттер:
- білім беруде құзіреттілік тәсілдің теориялық негіздерін зерделеу;
- құзіреттілік тәсілді жүзеге асыруда оқытушылардың дайындық деңгейінің
диагностикасын әзірлеу және өткізу;
- оқытушыларды сабақта және сабақтан тыс қызметінде құзіреттілік тәсілді
пайдалануға оқыту бойынша әдістемелік жұмысты жобалау;
- сапалы мамандарды даярлау арқылы жобаны іске асыру табыстылығының
қорытынды талдауын өткізу.
1-ші кезең (дайындық)
- жоба мәселесі бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, психологиялық-
педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерделеу;
- колледждегі әдістемелік жұмыс жағдайын талдау;
- жобаны жүзеге асыру бойынша мақсаттар мен міндеттерді, негізгі бағыттарды
анықтау;
- жобаны жүзеге асыру бойынша бағдарлама құрастыру.
2-ші кезең (негізгі немесе енгізбелік)
- жоба мәселесі бойынша семинарлар цикліне қатынасу;
- ашық сабақтарға, семинарларға, қалалық әдістемелік бірлестіктерге, дөңгелек
үстелдерге қатынасу;
- мектепішілік қоғамдастықта педагогикалық кеңестерді, әдістемелік кеңестерді,
дөңгелек үстелдерді, мастер-класстарды, әдістемелік бірлестіктер
отырыстарын, ашық сабақтарды өткізу;
- жобаны жүзеге асыру бойынша аралық бақылау.
3-ші кезең (қорытынды немесе салдарлы)
- педагогикалық тәжірибеніжинақтау, тарату;
- бағалы әдістемелік табыстармен алмасу;
- сараптамалық-талдамалық семинар жүргізу.