Гуманитарлық бөлім

Жаксыбекова Рымтай Тлеукабыловна
гуманитарлық бөлімнің меңгерушісі

Безымянный1
Глушков Александр Сергеевич
жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы
Абилшаиковаааа
Абилшаикова Асем Зайниденовна 
жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы 
Безымянный
Абельдинов Сагындык Магзумович
жоғары санатты АӘД оқытушысы
Батырханова Дана Сериковна англ язык
Батырханова Дана Сериковна
ағылшын тілі оқытушысы
Безымянный5
Мубаракова Жанылхан Токановна 
жоғары санатты тарих оқытушысы
Безымянный6
Шахметова Айсулу Елешовна 
жоғары санатты химия оқытушысы
Безымянный7
Хайбулина Нурия Зарвановна
жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный8
Ахтанов Рашид Султанович 
жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы
диана 
Есболат Диана
арнайы пәндер оқытушысы
эльзира 
Муханова Эльзира Нуралимовна
арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный11
Кенжегалиев Досбек Жаныбекович   
жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы ия
Безымянный12
Кенжегалиева Мадина Баймурзаевна
жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті оқытушысы
Авдонькина 
Авдонькина Ирина Владимировна
арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный14
Сабельникова Светлана Александровна 
бірінші санатты арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный15
Смагулова Ляззат Толегеновна 
екінші санатты биология оқытушысы
Безымянный16
Аханова Гульмира Дубековна 
екінші санатты психология оқытушысысы
Безымянный17
Пряда Елена Викторовна 
бірінші санатты арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный18
Кирибаева Айжан Сабыржановна 
арнайы пәндер оқытушысы
лайлем 
Жунусова Ляйлем Булатовна
психолог, арнайы пәндер оқытушысы
Безымянный20
Иванцик Нина Викторовна 
екінші санатты экономика оқытушысы
жанар 
Нуркенова Жанар Хабденовна
арнайы пәндер оқытушысы
 Безымянный8
Жексембаева Сауле Даултаевна
жоғары санатты математика оқытушысы

0101000 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»

оқу мерзімі: 3жыл 10 ай

Бітіруші өз мамандығын жетік меңгеру, практикада алған білімін қолдана білу, педагогикалық құралдарды және мектепке дейінгі білім беру мамандарының жұмыс әдістерін меңгеру үшін кең ауқымды және тәжірибелік сабақтарды біріктіруі керек. Баланың толыққанды дамуы үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктері мен жеке сипаттамаларын ескере отырып, балалардың білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес білім беру жүйесінде қалыптасуына жағдай жасау керек.

Білім алушылар келесі құзыреттерге ие болу керек

Базалық құзыреттер:

– мемлекеттік, орыс және шет тілдерін білу, кәсіби бағыттылығы бойынша лексикалық және грамматикалық минимумды меңгеру:

– Қазақстанның тарихи және қазіргі заманғы қайраткерлерінің есімдерін және негізгі тарихи фактілерін, күндерін, оқиғаларын  білу;

– «Салауатты ұлт» мемлекеттік саясатын және салауатты өмір салтын қолдау;

– жұмыс орнын ұйымдастыра білу, еңбек қауіпсіздігі техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелерін сақтау;

– ана мен баланы қорғауды, балалардың құқықтарын қорғауды реттейтін эстетикалық және құқықтық нормаларды, халықаралық және қазақстандық заңнамалық актілерді білу;

– табиғат, қоғам және адам дамуының құбылыстары мен заңдылықтары туралы;

– білім беру саласында: негізгі компоненттерді, қызмет ету және даму ерекшеліктерін, тәрбиелеу және оқыту теориясы мен тәжірибесін, жаңарту және дамыту перспективаларын білу;

Кәсіби құзыреттер:

– баланың психологиялық мүмкіндіктерін, әр мектеп жасына дейінгі балалардың даму резервтерін іске асыру;

– педагогикалық инновациялық технологияларды қолдана білу, білім беру үдерісінің тиімділігі мен сапасын қамтамасыз ету және кәсіби өзін-өзі тануды дамыту;

– кәсіби қызметте проблемалық-іздеу және зерттеу, эксперименталды әдістерді қолдану;

– баланың анатомиялық-физиологиялық және жас ерекшеліктерін және мектепке дейінгі ұйымдардың бөлмелерін ұстау және пайдалану бойынша негізгі санитарлық-гигиеналық талаптарды білу;

– мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің, оқытудың, дамытудың ғылыми-теориялық негіздері мен заңдылықтары, сәби жастағы балаларды тәрбиелеудің ерекшеліктері.

– баланы мектепке оқытуға дайындаудың маңызды мәселелерінің бірі ретінде Зияткерлік дамудың рөлі;

– қазіргі кезеңдегі мектепке дейінгі ұйымдардың жаңа түрлері;

– мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту бойынша практикалық міндеттерді шешуде пәнаралық зерттеулер жүйесінде, мектепке дейінгі педагогика мен жеке әдістемелердің орны мен рөлі;

– ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану;

құзыретті болу:

– тәрбиелеу, оқыту мәселелерін шешуде психологиялық факторлардың рөлін түсінуде өз мамандығы шеңберінде психологиялық мәселелерді көре білу

  1. 5. Қызметтің негізгі салалары:

Бітіруші оқу, ұйымдастыру, басқару, білім беру қызметіне дайын болуы керек. Мамандық түлектерінің іс-әрекеті – мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибелік  жұмысында балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту болып табылады. Мамандық түлектерінің кәсіби қызмет саласы – білім беру саласы: мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, оқыту және қалыптастыру мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беру бағдарламасы мазмұнының базалық минимумына сәйкес, атап айтқанда: балабақшалар, шағын орталықтар.

0103000 «Дене тәрбиесі және спорт»

оқу мерзімі: 3жыл 10 ай

Мамандық түлектері дене тәрбиесінің ғылыми-негізделген процесін мектепке дейінгі мекемелерде, орта мектептерде, кәсіптік оқу орындарында және дене шынықтыру мен бұқаралық спорт түрлерін пайдаланатын әртүрлі ұйымдарда денсаулықты нығайту, дене шынықтыру жаттығулары арқылы дене пішінін жетілдіру, гигиеналық іс-шараларды қолдану және физикалық жұмыс қабілетін арттыратын табиғаттың табиғи күштерін қолдану, белсенді бос уақытын өткізу үшін жүргізеді.

Білім алушылар келесі құзыреттерге ие болуы керек

Білуі тиіс:

– Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Дене тәрбиесі және спорт туралы» Заңдарын, Бала құқықтары туралы Конвенцияны білуге;

 – дене тәрбиесі мен спорттың адамның өміршеңдігі мен тіршілік қабілеттілігін арттырудағы рөлін білу;

– тұлғаның физикалық дамуындағы негізгі дене жаттығуларының рөлі.

– топ жетекшісінің қызметін, тәрбие жұмысының мазмұнын, әртүрлі жастағы ұжымның диагностика әдістерін білу;

– топ жетекшісінің қызметін, тәрбие жұмысының мазмұнын, әртүрлі жастағы ұжымның диагностика әдістерін білу;

– педагогикалық үрдістің мәнін, дидактика заңдарын, білім алушылардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық даму ерекшеліктерін білу;

Білуі керек:

– сабақтар мен сыныптан тыс сабақтар өткізу;

– спорт түрлері бойынша секцияларды басқару;

– жарыстар, сыныптан тыс сабақтар, төрешілік ұйымдастыру;

– оқытудың әртүрлі формаларын , тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану;

– пән бойынша қажетті жоспарлар құру  ;

– жабдықтар мен керек-жарақтарды сақтау бойынша шаралар қабылдау;

– спорт залында санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау;

Базалық құзыреттер:

– мұғалім мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну;

– тұлғаның физикалық дамуында дене жаттығуларының базалық түрлері, адамның өміршеңдігі  мен тіршілік қабілеттілігін арттырудағы  дене тәрбиесі мен спорттың рөлін білу;

– адамгершілік қасиеттерге негізделген рухани құндылықтар мен нормаларды түсіну және қолдану;

– әр түрлі жағдайларда мәселелерді анықтай білу, жауапты шешімдер қабылдау, өз шешімінің салдарын бағалау;

– үш тілде қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгеру, этикет нормаларына сәйкес әр түрлі позицияда тұрған адамдармен топта қарым-қатынас жасау;

– еңбек заңнамасына сәйкес өз құқықтарын қорғау;

– денсаулықты сақтау технологияларын қолдана білу, өзінің физикалық қабілеттерін дамыту;

– ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін, Интернетте, электрондық поштада, АКТ-да ақпаратты іздеу әдістерін меңгеру;

– еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау бойынша барлық талаптарды орындау.

Кәсіби құзыреттер:

– мақсаты мен міндеттерін қалыптастыра білу, білім алушылардың қызметін жобалау, ұйымдастыру қабілетін дамыту;

– жоспарлау, оңтайлы әдістер мен құралдарды таңдау, бақылау, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру;

– педагогикалық мақсаттарға жету үшін алған білімдерін іріктеуге, талдауға және синтездеуге қабілетті, ойлауды дамыту, сабақты жобалау және құрастыру тәсілдерін меңгеру;

– тұрғылықты жері бойынша тұрғындармен, балалармен, жасөспірімдермен мәдени-бұқаралық, спорттық-сауықтыру жұмыстарын жүргізе білу;

– оқу-бағдарламалық құжаттарды әзірлеу негіздерін меңгеру;

-дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі бойынша мектеп оқулықтары мен оқу-әдістемелік құралдарының мазмұнын талдай білу;

– үлгілік және жұмыс жоспарына, оқу үдерісінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысу;

– педагогикалық кеңестің, өндірістік кеңестердің, ата-аналар жиналыстарының жұмысына қатысу, балаларды әртүрлі деңгейдегі спорттық жарыстарға қатысуға дайындау, мінез-құлықтың этикалық нормаларын сақтау;

– дене тәрбиесі мұғалімі мен оқушының портфолиосын жинақтау тәсілдерін меңгеру;

– оқыту сапасына мониторинг жүргізе білу.

Қызметтің негізгі салалары:

Бітіруші оқу, ұйымдастыру, басқару, білім беру қызметіне дайын болуы керек. Мамандық түлектерінің іс-әрекетінің мақсаты – балаларды оқыту, тәрбиелеу және тәжірибе жұмысында дамыту.

Қызмет салалары:

– орта мектептер, шағын орталықтар, БЖСМ, балабақшалар, ССК, ДСК, аула клубтары.

0518000 «Есеп және аудит (салалар бойынша

срок обучения: 2 жыл 10ай

Осы мамандықтың түлегі – бұл ұйымдық-құқықтық нысанына қарамастан кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде жұмыс істеу үшін бухгалтерлік есеп және мүлікті талдау, міндеттемелер мен шаруашылық операциялар бойынша кәсіби қызметке дайындалған маман.

Бухгалтер қызметінің негізгі түрлері: – есепке алу-талдау, қаржы-бақылау. Бухгалтер білуі керек:

-негізгі құралдарды, тауарлық-материалдық құндылықтарды, ақша қаражатын жылжытумен байланысты операцияларды бухгалтерлік есеп шоттарында құжаттық ресімдеу және көрсету;

– ұйымның шаруашылық-қаржылық қызметін талдау;

ұйымның өтімділігін және төлем қабілеттілігін бағалау;

– есептік-қаржылық ақпаратты өңдеу үшін есептеу техникасын пайдалану.

Оқытушылар келесі құзыреттерге ие болуы керек

Базалық құзыреттер:

Білу:-

Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заң

– халықаралық және ұлттық стандарттар.

-бухгалтерлік есеп шоттарының үлгілік жоспары және олардың нұсқаулары.

– бухгалтерлік есеп шоттарының жүйесін, қаржылық есепті автоматтандыру негіздерін білу.

Істеу:

– ұйымдарда қаржылық есеп жүргізу, құжаттарды ресімдеу, есеп беру, нарықтық жағдайды және оның даму үрдістерін бағдарлау және түсіну;

– заңнамалық және нұсқаулық материалдармен жұмыс істеу дағдысы болу, ұйымдарда қаржылық есеп жүргізу, құжаттарды ресімдеу, есеп беру;

Сыни тұрғыдан ойластырылған ақпарат негізінде шешімдер қабылдау. Ақпаратты, соның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың көмегімен өз бетінше табу, талдау, іріктеу жүргізу, қайта құру, сақтау, түсіндіру.

Кәсіби құзыреттер:

– Қаржылық есептің міндеттері мен қағидаттарының рөлін, мәнін білу. Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асырады.

– Ақша қаражатын, есеп айырысу және несие операцияларын есепке алу міндеттерін білу.

– Кассадағы, банктегі шоттардағы ақша қаражатын есепке алу бойынша, есеп беретін тұлғалармен есеп айырысуларды есепке алу және есепке алудың журнал – ордерлік нысанының тіркелімдерінде операцияларды көрсету бойынша операцияларды құжаттық ресімдеу.

– Түгендеуді жүргізу, түгендеу нәтижелерін ресімдеу және есепте көрсету

– Негізгі құралдарды есепке алу бойынша операцияларды құжаттамалық ресімдеу

– Негізгі құралдардың амортизациясын есептеу әдістерін білу

– Материалдық ресурстарды есепке алу міндеттерін білу

-Материалдарды сатып алу бойынша жеткізушілермен есеп айырысуды жүргізу  

– Еңбек есебін құжатпен ресімдеу

– Шығындарды есепке алудың әртүрлі әдістерінде есептік калькуляцияны құру

– Корпоративтік табыс салығы бойынша бюджетпен есеп айырысудың есебін жүргізу

– Есеп айырысу-төлем ведомостарын құру, оларды өңдеу және есеп тіркелімдерінде көрсету.

– қаржылық деректердің нақтылығы мен тұтастығын және ұйым активтерінің сақталуын қамтамасыз ететін бақылау концепцияларын, әдістері мен процестерін білу;

– экономист-бухгалтердің этикалық және кәсіби жауапкершілігін түсіну;

– салық салу және оның қаржылық және басқарушылық шешімдерге әсерін білу;

– Қазақстан заңнамасын білу;

– экономика, бухгалтерлік есеп және аудит саласындағы теориялық-әдіснамалық ғылым негіздері білімінің болуы;

– қаржылық есептілік пен аудиттің халықаралық стандарттарын білуі;

– есеп конъюнктурасын зерттеу және талдай білу;

– есеп саясатын әзірлей білу және халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының ережелеріне сәйкес кәсіби пікір білдіру.

Бухгалтер-экономист қызметінің негізгі салалары:

-мүліктің, міндеттемелердің және шаруашылық операциялардың бухгалтерлік есебін жүргізу (негізгі құралдарды, тауарлық-материалдық құндылықтарды, өнімді өндіру мен сатуға арналған шығындарды, қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелерін, жеткізушілермен және тапсырыс берушілермен есеп айырысуларды, ақшалай операцияларды және т. б. есепке алу.);

– составление планов для повышения эффективности работы предприятия;

– ұйымның бюджетін жоспарлау және бөлу, оның орындалуын бақылау;

– еңбек ақыны есептеу;

– қажетті қаржылық құжаттарды, шарттарды ресімдеу;

– инвертаризация жүргізу, есептерді уақытында ресімдеу.

МАМАНДЫҚ:  1304000 «ЕСЕПТЕУ ТЕХНИКАСЫ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ (ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША)»

Біліктілігі: Техник-бағдарламашы

Оқу мерзімі: 9 сынып негізінде-3 ж. 10 ай

Кәсіби қызмет: қолданбалы есептерді талдау, жобалау және бағдарламалау жүргізеді, Интернет-технологияларды әзірлейді және енгізеді, өндірістік және экономикалық процестерді моделдейді, оларды шешу әдістері мен алынған деректерді талдау, бағдарламалар мен бағдарламалық құралдарды енгізеді және сүйемелдейді, бағдарламалар мен бағдарламалық өнімдерді тестілейді, әзірлеудің барлық кезеңдерінде дұрыс технологияларды таңдайды.

Гуманитарлық бөлімнің тарихы

Гуманитарлық бөлім 1998 жылы ашылды, оның құрамына 0103000 «Дене тәрбиесі және спорт», 0518000 «Есеп және аудит», 0201000 «Құқықтану» мамандықтары кірді.

Бөлімде пайда болған алғашқы мамандықтардың бірі «Дене шынықтыру және спорт» болып табылады, ол Павлодар облысы әкімінің 1996 жылғы 8 шілдедегі № 224 бұйрығы бойынша Ақсу дене тәрбиесі колледжі және басқа колледждерді бір оқу орны– Ақсу аймақтық колледжіне оңтайландыру және біріктіру нәтижесінде пайда болды.

Ақсу дене шынықтыру колледжі бай тарихқа ие болды, жұмыс істеген жылдары (40 жыл) біздің республикамыздың барлық аймақтарында жұмыс істейтін 4000-нан астам маман дайындалды. Колледждің көптеген түлектері басшылық қызметте жұмыс істей отырып, облыс пен қаланың дамуында маңызды рөл атқарды (Хайргелдин З. А., Хохлова В. М., Жедеуов Б. Г., Кисенков Ф. И., Сыздыков А. Б., Рубцов Г. В. және т.б.).

1гум

Мамандық түлектері жақсы дәстүрлерді жалғастыра отырып, бүгінгі күні қоғамда сұранысқа ие болып отыр, өйткені біздің елімізде салауатты өмір салтына үлкен көңіл бөлінеді. Мамандар дайындаумен үлкен жұмыс өтілі бар оқытушылар айналысады: Глушков А. С., Ахтанов Р. С., Шайфулин М. Г., Кенжегалиев Д. Ж.

2гум
7гум

Гуманитарлық бөлімнің басқа да мамандықтары да сұранысқа ие. Мысалы, «Есеп және аудит» мамандығының оқытушылары мен білім алушылары әртүрлі ғылыми-практикалық конференциялардың, конкурстардың, әртүрлі әлеуметтік маңызды жобалардың тұрақты қатысушылары мен жүлдегерлері болып табылады. Түлектер қоғамда 100%  сұранысқа ие, олардың артында жұмыс берушілер кезекке тұрады, бұл мамандардың сапалы даярлығын көрсетеді. Жоғарғы санатты оқытушылар:  Жумалиева Е.С., Хайбулина Н.З., Клюкина М.А. және басқа оқытушылар өз білімдерімен бөліседі.

4гум
5гум

2013 жылдан бастап гуманитарлық бөлім «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша мамандарды оқыта бастады. Мектепке дейінгі ұйымдар үшін тәрбиешілерді даярлау мерзімі аз болғанымен, оқушылар әр түрлі конференциялар мен конкурстарға қатысып, жақсы нәтижелер көрсетеді.

6гум

Сонымен қатар, осы мамандықтың түлектері еңбек нарығында да сұранысқа ие. Жұмыс берушілердің пікірінше, мамандарды даярлау сапасы оның қазіргі қоғамдағы жоғары деңгейі мен бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді. Мамандарды дайындауға жас мамандар Кирибаева А. С., Кошумханова А. Т. және басқа да оқытушылар қатысады.

Колледж әкімшілігінің , оқытушылар құрамының және білім алушылардың өзара ынтымақтастығы заманауи кәсіптік білім беру жүйесінде жаңа шыңдарға жетуге мүмкіндік береді.

Like this post? Please share to your friends:
Jaıaý Musa atyndaǵy Aqsý joǵary kópsalaly koleji